dilluns, 13 de febrer del 2012

El que trobo a faltar

Fent una mica de balanç d'aquest quasi any com a mare, l'altre dia em preguntava un amic si trobava a faltar alguna cosa de la meva vida d'abans de la maternitat. Ràpidament vaig respondre que no, però la pregunta m'ha anat rondant pel cap i finalment he hagut de parar-me i plantejar-me-la seriosament. I si, trobo a faltar un munt de coses. Em costa reconèixe-ho perquè ser mare és el més meravellós que m'ha passat i acceptar que enyoro algunes coses d'abans em fa sentir com si el meu fill em fes nosa, i res més lluny de la realitat!
Total, que he fet una llista de les coses que trobo a faltar. I segur que m'en deixo alguna!

Trobo a faltar...
  • anar al cine (sola o amb el meu home)
  • anar als concerts dels grups que m'agraden
  • sortir a sopar i anar al bar del poble a fer uns beures
  • llegir un llibre amb calma
  • estirar-me al sofà sota la manta i mirar una peli cutre per poder fer la migdiada
  • dutxar-me sense presses
  • estones a soles amb el meu home
  • passar-me tota una tarda a la cuina fent invents sense mirar el rellotge
  • estar sense fer res
  • temps personal (depilacions, pelu...) 
  • mirar les notícies i algunes sèries que seguia
  • dormir fins que el cos em digui prou
  • sortir de casa sense que sembli que canvio de país
I bé, no se m'ocurreixen més coses...
en fi, vaig a dormir al costat del princep de casa, que demà al matí em despertarà de segur abans del que jo voldria. Això si, els mil petons de bon matí no els canvio per res del món!


    7 comentaris:

    1. Aiiii guapa, crec que totes trobem a faltar totes aquestes coses i penso que no passa res per dir-ho.
      El meu home i jo de vegades fem torns, així un dels dos té una mica de temps per fer alguna cosa de la llista, però jo és el mateix.

      ResponElimina
      Respostes
      1. Si, el meu home també s'ofereix per estar amb el petit mentre jo vaig al cine, però clar, no és el mateix, i ho vaig posposant i posposant... :)
        Es nota molt quan no hi ha família a prop, perquè entre dos ho has de fer tot!

        Elimina
    2. Ens estimem molt els fills, peò no deixem d'enyorar aquesta llibertat, el dret a la improvisació, sense que el que tenim ara deixi d'agradar-nos. Un petó bonica!

      ResponElimina
      Respostes
      1. Si, si! Improvització és la paraula clau! Ara planifico sempre, que si el menjar, que si la roba...és un desgast mental molt gran! :)

        Elimina
    3. Hola,

      He arribat al teu blog fent de tafanera a altres blogs :-P

      Si se'm permet donar l'opinió jo diria que si alguna mare et diu que no troba a faltar absolutament res de la seva vida anterior està mentint o tenia una vida molt avorrida. Totes estem encantades amb els nostres petits clar que sí però de tant en tant unes horetes...

      ResponElimina
      Respostes
      1. Benvinguda Esther! Jo encara estic a la fase en que em costa molt agafar-me aquestes horetes. De fet, encara no he fet res (a part de treballar) sense el nen!

        Elimina
    4. Ai noia!!! jo ja no trobo a faltar això de mirar sèries o el telenotícies o la tv en general perquè ara en miro... el Mic, el Timmy, l'info K...jejeje i la resta del que fan a la tv ja no recordo ni el que és!!! :D No, ara "seriosament", sí que es troben a faltar moltes coses, però com tu dius ser mare ho compensa i amb escreig! ara, que de tant en tant ve molt de gust tornar a aquells temps en el que només t'havies de preocupar per tu... però, per sort, ara ja no és així!!!

      ResponElimina

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...