dilluns, 5 d’agost del 2013

M'agrada la teta!


Ja estem de ple en la Setmana Mundial de la Lactància Materna, que aquest any té com a lema el recolzament a les mares que alleten. Un recolzament que hauria de ser pròxim, continu i oportú! Podeu trobar més informació aquí.


Nosaltres portem quasi dos anys i mig de teta i crec que el major recolzament ha vingut per part de la parella. Als pares i/o parelles de mares lactants us recomano una visiteta al bloc de "Y papá también", on en aquesta entrada parla de sis coses a fer mentre la mama dóna el pit


Un altre suport que a mi personalment m'ha anat molt bé ha estat el pediatra, que sempre ha recolzat la lactància a lliure demanda i fins que nosaltres volguéssim. Recordo que, en la primera visita que vam fer, la infermera em va demanar que alletés al Guerau davant seu per veure si calia corregir alguna postura, em va mirar el pit, com s'hi agafava el nen... 

I finalment, m'ha anat molt bé consultar d'altres blocs i veure com a normalitzada la lactància, resoldre dubtes i fer una petita xarxa 2.0 on compartir experiències.

Per acabar, us deixo amb la frase estrella del Guerau quan hi ha algú que li pregunta com és que encara mama:

"És que a mi m'agrada la teta!"

 

2 comentaris:

  1. Doncs està clar que si al Guerau li agrada,a vosaltres us va bé i a més resulta beneficiós, ningú més ha d'opinar al respecte. Salut!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...