dijous, 6 de març del 2014

La festa!

Les fotos de la festa, que aquest any estava centrada en la Maisy. Al Guerau li encanten els seus llibres i les seves aventures als DVD. Voleu veure-la?





Tan bon punt el Guerau ens va dir que volia una festa de la Maisy ens vam posar fil a l'agulla: la casa de la Maisy feta amb cartolines a la porta d'entrada, una Maisy de cartolina també que presentava les fotos dels 36 mesos del Guerau (una polaroid per cada mes), decoració tota contornejada de negre, els llibres i DVDs escampats per la casa, jocs de la Maisy, orelles de Maisy... i tot ben acolorit! Mireu, unes quantes fotos!



El Guerau i jo vam preparar junts un pastís fabulós, de massa de magdalena i ganaxé de xocolata negra! (a la foto falta el número 3!) I jo vaig fer una Maisy! Era la primera vegada que feia una figura plana de xocolata, és més fàcil del que sembla! I malgrat tot, em vaig deixar els bigotis, argh!

Banderoles de colors. Amb el contorn negre típic de la Maisy!

I presidint la taula, la Maisy i els seus amics!

Torre de magdalenes salades (de tonyina les de dalt i espàrrecs verds les de sota)

Galetes d'ametlla amb una Maisy de xocolata. La base de les galetes les vam fer amb el Guerau.

I el pastís amb sorpresa incorporada! Unes magdalenes de colors que vam fer amb el Guerau (com alucinava quan anàvem tenyint la massa!) i que vam tallar en forma de bola abans de posar-les a les diferents capes del pastís. Hi havia boles de tots els colors del fondant de fora.

I la pinyata! El moment més esperat pel Guerau!

I fins aquí la festa! Ara no es cansa de veure una vegada i una altra el vídeo de la festa. Li encanta veure's i tornar a reviure-ho tot! 

Fins aviat!

2 comentaris:

  1. Primer de tot, felicitats amb retràs pels 3 anys del Guerau!

    La festa i la seva decoració, espectacular. No coneixia la Maisy, li ensenyaré al meu peque a veure si li agrada :)

    Petonets

    ResponElimina
  2. Quina festassa i quina feinada! De veritat, estic al.lucinada... com heu pogut fer unmuntatge tant elaborat? En Guerau devia sertant feliç... Moltes felicitats!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...