dilluns, 24 de març del 2014

La teta nocturna

Després d'uns mesos, ja puc dir que hem tret definitivament la teta a la nit!
Vam començar el procés a principis de desembre, quan jo vaig veure que 4 o 5 despertars nocturs eren incompatibles amb llevar-me cada dia a les 6 o 7 del mati.
Ho vaig parlar amb el Guerau i li vaig explicar que necessitava descansar i dormir seguit i que creia que a ell també li aniria bé dormir tota la nit sencera per estar més reposat i amb energia l'endemà. Ho vam parlar uns dies i jo li vaig dir que provariem de fer teta abans d'anar a dormir i aleshores tots descansariem fins que ens despertéssim per anar a treballar o sortís el sol. I que això voldria dir que no li donaria teta durant la nit.
Sembla que ho va entendre bé, però es despertava a la nit i era un drama! Sincerament, va costar molt. Crec que més a mi que a ell, perquè jo mig zombie pensava: "ara amb 5 minuts de teta es tornarà a quedar clapat, i si no li dono res en tinc ben bé per mitja hora". Però bé, vam aguantar estoicament. Li feia mimitos, li cantava, li explicava mil vegades que és el que havíem acordat i perquè ho féiem... fins que s'adormia.
Això va durar un parell de setmanes, tot i que cada cop amb menys despertars.
Només hi ha una excepció: quan està malaltó. Aleshores tornem a fer teta a demanda també durant la nit. 

Ara ell mateix ha creat un nou model de teta noctura, que l'aplica sobretot quan està més neguitós o li costa tornar-se a adormir després d'un despertar nocturn. Ell diu "és un invent", que consisteix en "vull teta fins a 3" (és a dir, fins a comptar a tres). Com que no el fa servir sempre, normalment li dono, però ja ho hem parlat que és per moments especials.
Ara a vegades es desperta i les busca per tocar o per aplicar el seu invent, però normalment fa la nit seguida, cosa que agraeixo profundament.

I aquesta és la nostra aventura de teta nocturna!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...