divendres, 29 de juliol del 2011

I ja en són...28!


Avui en faig 28! M'acosto lentament però constant a la trentena...brrr!
Des que va néixer el petit, el temps passa d'una altra manera, més ràpid!
L'any passat em vaig passar l'aniversari de repòs. Quan estava de 4 setmanes vaig tenir pèrdues i el ginecòleg em va "receptar" repòs absolut (ni pujar escales podia), que va passar a ser repòs relatiu una setmana més tard. O sigui que el dia del meu aniversari el vaig passar entre el sofà i una cadira, doncs el meu home es va ocupar dels preparatius i em va fer una festa com Déu mana (amb convidats i tot)!!
Els resultats del repòs, com podeu deduïr, van ser un nen de 3,150kg. que ara en pesa quasi 8!
En fi...i per cel·lebrar-ho, una cançoneta!

1 comentari:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...