dimarts, 26 de juliol del 2011

Incorporant-me a l'esfera pública

Ja feia temps que em rondava pel cap això d'obrir un blog i plasmar-hi les meves vivències com a mare recent.
Tinc un nen preciós que tot just fa uns dies va fer els 5 mesos. Durant aquest temps, aixi com durant l'embaràs , he estat visitant webs, blogs, fòrums...sobre maternitat i criança, i m'he anat apassionant per tot aquest món.
Com que encara estic sota els efectes de l'oxcitocina (suposo, clar, perquè el meu cervell està 100% dedicat al nen...) i el meu home m'ha regalat un portàtil que fa goig de veure, és la ocasió ideal per dur a terme el que m'havia plantejat tants cops.
Espero poder anar-hi dedicant estonetes! A reveure!

1 comentari:

  1. Hola Mireia, no et tenia fitxada però ara ja ho he arreglat :-)
    Benvinguda al món dels blocs. Veig que tenim bebès d'edats similars i que estem vivint sensacions molt semblants.
    Ens anem llegint,
    MamaModerna, alias "mama pardilla"

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...