dissabte, 17 de desembre del 2011

Joguines?

Ara que s'acosta (més aviat ja tenim al caure) l'època nadalenca, m'estic plantejant tot el tema de les joguines i els nens.
Què s'hauria de regalar a un bebé de 10 mesos? Doncs sincerament si pogués triar una sola cosa seria TEMPS. Que el reis em portéssin temps per gaudir del peque sense pensar en fer dinars, comprar, netejar, anar a treballar... Però com que de moment això és impossible (o no?) parlaré dels regals terrenals.

A mi m'encanta el Nadal, i reconec que compraria un munt de coses pel peque i per la família perquè m'ho passo pipa comprant. I realment sóc conscient que és un desig més meu que no pas perquè el Guerau vulgui o necessiti res en concret. Al meu nen el que li agraden són les caixes de cartó. Les trones pesades per arrossegar. Les caixes de les joguines sense joguines. Les ampolles d'aigua ben plenes. Els diaris i revistes que corren per casa.
Quan té una joguina nova hi juga una estoneta i prou, de moment no mostra interès per gaires coses que hàgim comprat, el que troba més divertit són les coses de cada dia, les que fem servir nosaltres.
Per no tenir mil caixes al menjador i que es pensin que estem de mudançes, el meu home les customitza:


O sigui que crec que el regal estrella d'aquest Nadal pel peque serà qualsevol embalum que pugui arrossegar, obrir i omplir de coses, posar-s'hi a dins, tirar escales avall,... i molt em temo que de moment el que hi hagi a dins els paquets li importarà ben poc.
Un dels regals que hem demanat són instruments musicals, que també li agraden molt: claus, caixa xina, polsera de cascavells, pandereta, xilòfon, pal d'aigua... alguns perquè manipuli ell i d'altres per experimentar amb mi. A veure si li agrada, però de moment tot el que fa so o soroll el torna boig!

I vosaltres, què demaneu pels vostres peques?

3 comentaris:

  1. Jo també he mirat els instruments musicals, però el paquet posava no apte per menors de 3 anys i no m'atreveixo a comprar-los tot i que jo no veig perill enlloc en una pandereta o polsera de cascavells, però mira no m'atreveixo

    ResponElimina
  2. Nosaltres el primer any els vem regalar uns peluixos dels dibuixos que els agradaven i... encara ara són els seus preferits tot i que estan per l'arrastre!

    Tan de bo el temps es pogués regalar tan fàcilment!

    ResponElimina
  3. Jo els intruments musicals crec que no tenen edat... en principi cal estar pendent perquè no els facin malbé o es puguin fer mal però el Guerau gaudeix amb els que té.
    Mirashka, a ell li caurà una nina toveta i amb pèls de llana però no hi tinc gaire fe, ara per ara passa olímpicament de tots els peluixos que li hem ofert...

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...