dilluns, 12 de desembre del 2011

Història d'un retorn + "new look"


Després d'uns dies de repòs, calma i temps en família, em sento una mica més energetitzada. A casa ja hi ha les llums de Nadal posades, l'arbre, l'ambient... i em sento més confortada per tornar i per posar en pràctica cosetes que tenia pendents, com ordenar el tema de la son del Guerau (que s'estava tornant una mica caòtica).

Espero anar-me posant al dia amb la lectura de blogs (tot i que he anat llegint una miqueta) i amb les entrades pendents de publicar. La veritat és que trobava a faltar aquest espai, aquest temps de posar en ordre idees, buscar informació, intentar redactar un escrit coherent malgrat el meu estat constant de dispersió, el feedback...

I per acabar d'arrodonir el retorn, torno amb un nou disseny pel blog que m'ha regalat el meu home!  :) Més modernet i acolorit! Queden alguns detalls per polir, que ja posaré més endavant.

Fins aviat!

Mireia.

2 comentaris:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...