dilluns, 28 de novembre del 2011

Out of energy...


Fa molts dies que no escric, i és que s'ha ajuntat la falta de temps amb un acostipat a tres bandes.
No sé pas com, algú dels 3 va agafar un refredat i ara el tenim tots. Anem amb els mocadors per tota la casa, el suero, i les boletes homeopàtiques. Tot un espectacle.
El Guerau pobret és el que més fa patir perquè no es troba gaire bé i li costa respirar. No suporta que li posem el suero fisiològic al nas i intenta evitar-ho de totes les maneres possibles, fent que em senti fatal al veure'l plorar mentre el subjecto per posar-li a la força. Sé que és perquè ell pugui respirar millor i que és el que he de fer, però no puc evitar sentir-me malament perquè l'estic forçant a fer una cosa que per ell és desagradable.
Algú ha trobat la solució?

Per altra banda em sento molt cansada, no descanso correctament perquè tinc mil coses al cap, em costa respirar i vetllo al petit tota la nit (que té la santa mania de destapar-se). I és que quan escric és a la nit, mentre el petit dorm plàcidament al meu costat i jo puc fer coses "meves". Però es que estic taaan cansada que molts cops m'adormo amb el portàtil encès, o simplement em fa mandra aixecar-me del llit per anar-lo a buscar, o em fa mandra escriure i em quedo reflexionant o mirant blogs a través del Ipod.


Per altra banda, sembla que el peque gestiona el seu refredat i s'autorregula molt bé, dorm més del normal (a braços, cosa que em permet descansar a mi també), menja poquet i fa sobretot molt pit,  i juga estones curtes però molt intenses. Ara està agafant confiança en els seus moviments i ens té al seu pare i a mi ben atents, perquè es deixa anar dels llocs on està agafat per intentar caminar sol. De moment només s'ha endut alguna trompada lleu contra els mobles, i li hem evitat algún mal major.

En fi, només dir-vos que potser estaré uns dies out, per acabar-me de recuperar.

Petons!

5 comentaris:

  1. Cuida't!!!Jo avui no em trobo gaire bé tampoc...però de la panxa! Em vaig comprar uns iogurts i després de menjar-me'n un avui al cole porto tot el dia fatal! Alguns deuen portar més llet que d'altres o no sé...!
    Tinc ganes de veure'us ben curats!

    Clara

    ResponElimina
  2. Descansa molt guapa, el baby també s'ha refredat :-(

    ResponElimina
  3. Moltes gràcies! De moment anar descansant (tot i que treballo) i sembla que també anem millorant...
    Petons!

    ResponElimina
  4. A cuidar-se!!! i a cuidar del peque... Milloreu-vos tots ben aviat!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...