divendres, 4 de novembre del 2011

La panera dels tresors

Avui hem estat jugant amb la panera dels tresors.
La panera que hem trobat és una mica rudimentària, però de moment ja ha fet el fet!
Podeu trobar informació sobre com fer una panera dels tresors en aquesta web. I els objectes a posar-hi en aquest document.
Tal i com està plantejada ha de ser una panera gran amb un mínim de 60 objectes. Jo trobo que és massa contingut (i més, coneixent al meu peque que ho voldria treure tot i s'acabaria estressant) i he posat poques coses per tal que les pugui investigar i observar sense atabalar-se. Això si, tot ben net i rentat per si s'ho posa a la boca.
Un dels elements importants d'aquest joc és que l'adult hi ha de ser present però sense intervenir (a no ser que es creés una situació de perill, clar).
Avui li he fet amb alguns elements de tardor i d'altres que tenia per casa, però la gràcia és anar renovant periòdicament els elements a investigar. A la panera d'avui hi havia:
- fulles que vam anar a recollir l'altre dia
- pinyes
- una taronja
- unes nous
- una cullera de fusta
- una esponja natural

La veritat és que ha estat un èxit. El Guerau s'ha passat una bona estona investigant-ho tot, tocant-ho, posant-s'ho a la boca, fent-ho rodolar pel terra... i finalment ha descobert la panera! I bé... ha improvitzat un instrument musical! Aquí en podeu veure el resultat!

4 comentaris:

  1. Jo recordo que la petita va entretenir-se molt jugant a la panera!
    I també hi posava pocs objectes, que anava renovant. 60 em semblen massa!

    ResponElimina
  2. Visca!! molt bé!!!Són les meves activitats preferides per aquesta edat!

    ResponElimina
  3. Em sembla que t'ho has passat tu millor que ell :-P
    Jo al final no he fet la panera, perquè el baby s'ho menja i s'ho empassa tot i clar, així no hi ha qui jugui.

    ResponElimina
  4. Onavis, el meu disfruta sobretot amb la panera, treu tots els objectes i es queda amb la cistella, anar-la remirant... Imagina si hi posés 60 objectes, estaria tot el dia recollint!! ;)

    Marina, les coses naturals i senzilles sempre triomfen! El meu s'entreté amb tot el que no és comprat!

    MamaModerna, jo m'ho passo bomba mirant-lo! :) El meu també s'ho posa toot a la boca, peròja vaig controlant...

    Petons!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...