divendres, 25 de maig del 2012

15 mesos!

Sento que últimament no tinc gaire temps per la vida 2.0. A la nit, quan he adormit al Guerau, em connecto una estona i llegeixo els blocs que segueixo, miro el facebook, el mail.... Intento comentar els posts però no sempre tinc les suficients energies per fer-ho. I em sento tan cansada que molts cops em quedo mirant la tele o sense fer res.
El Guerau torna a estar adolorit per les dents i a més a més ha agafat un refredat i es desperta mil cops a la nit, té tos i es desvetlla. O sigui que no acabo de dormir bé des de fa uns dies, i sento que arrossego un munt d'hores de son. Espero (ara que està sortint del refredat) poder dormir unes hores seguides i poder recuperar les energies!
Però bé, el motiu de l'entrada d'avui són els 15 mesos que el Guerau va fer el dia 18!

Sincerament, fa uns dies que el trobo molt gran. Ens entén perfectament i es fa entendre. S'enfila per tot arreu i corre com un esperitat. El veig content i feliç i m'emociona veure com va conquerint independència. L'altre dia jo estava estenent la roba i de sobte me n'adono que hi ha molt silenci a casa. Trec el cap al menjador i me'l veig assegut al sofà mirant un conte! Ostres, el vaig veure tan gran!

Una de les coses que més li agraden és jugar amb l'aigua. L'aboca de la regadora a terra, a la galleda, se la tira per sobre, crea bassals i hi xipolleja... podría dir que és la seva "joguina preferida". Això i mirar-se al mirall. Últimament es mira al mirall mentre menja, mentre beu, es mira les plantes dels peus, fa postures i riu, es fa TAT a ell mateix, es mira mentre fa veure que parla per telèfon, mentre s'emprova les meves ulleres de sol, mentre juga... en treu molt rendiment!

També he notat que està més sociable i inclús a vegades saluda i diu adéu als desconeguts, cosa que fa un temps era impensable!
Li encanta ballar i cantar. Balla amb tot, inclús amb el soroll de batre un ou. I tarareja tot el dia (i part de la nit, cosa que ja no fa tanta gràcia!) melodies com "dalt del cotxe hi ha una nina", "el gegant del pi", "plou i fa sol"....

En quan a menjar, com sempre va a temporades. Quan menja ho fa en grans quantitats i quan no vol menjar no tasta pràcticament res més que pit. Li encanta la truita, les croquetes de pollastre casolanes (va ser la manera de introduïr-li la llet de vaca), els macarrons, el rap, el bròquil, el pa amb tomàquet, les mongetes, les llenties amb arròs, el pollastre, la poma... i no perdona el seu suc de taronja del berenar!

En fi, que va creixent i es va fent gran! I tot i que a vegades és una mica temerari (com intentar baixar el tobogàn dret) en general controla molt bé els moviments i els limits als que és capaç d'arribar, cosa que em demostra que estant al seu costat però seguint els seus moviments lliures s'autorregula perfectament i no cal gaire intervenció. 

I ara, me'n vaig a dormir al seu costadet, que demà de segur que em llevarà amb alguna cançó o altra! :)

6 comentaris:

  1. Per molts mesos Guerau!!!! Ostres que gran es fa i quantes coses aprèn! d'aquí res tararejarà d'altres coses, les meves ja em canten cançons d'adult que no se pas 'on han tret!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Més cançons? :/ Tinc les que tarareja tot el dia gravades al cap, inclús canto el gegant del pi anant amb cotxe (sola) o mentre em dutxo!
      Estic perdent facultats musicals... :D

      Elimina
  2. Feliç cumple-mes :-P A mi tot just m'ha passat avui amb en Biel això de veure'l com més gran de cop. Creixen a una velocitat que espanta!

    ResponElimina
    Respostes
    1. I tant! De sobte, d'un dia per l'altre dius "ostres, com ha crescut"! :) Sort que és de tant en tant, que si no em frustraria molt!

      Elimina
  3. Moltes felicitats! Se'l veu molt guapo, feliç i espavil.lat!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...