dimecres, 1 d’agost del 2012

Feliç Dia Mundial de la Lactància Materna


Encara que una mica tard, no em volia perdre la commemoració del Dia Mundial de la Lactància Materna 2012, que inaugura que la Setmana Mundial de la Lactància Materna, de l'1 al 7 d'agost.

I per celebrar-ho intentaré penjar una foto cada dia sobre la nostra relació a través de la teta.

M'encanta tetejar amb el Guerau!
Després de 17 mesos la relació del Guerau amb la SEVA teta és sorprenent. A la piscina la mostra a tothom mentre crida "teta!", les hi llança petons a distància (i que no és a mi perquè les mira fixament a elles), les olora i diu "mmmmm", no deixa que el pare s'apropi ni una miqueta a elles, de vegades aplaudeix quan les veu (i fa una mica de vergonya quan és un lloc públic), em col·loca com ell vol per tetejar, les va alternant de vegades a un ritme vertiginós, les toca i sintonitza, em demana teta a plena veu....

I jo em sento plena, joiosa, corporal, nodrida, de vegades cansada, mamífera, empoderada, lliure, viva.

Feliç dia a totes les mares lactants i lactivistes!
Feliç dia a tots els pares que sou el sostén i suport en aquest camí de la lactància!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...