dimarts, 24 de gener del 2012

He trobat el pastís ideal!

Doncs si, crec que he trobat el pa de pessic que faré per l'aniversari del Guerau. No porta ni ou ni llet. El vaig fer l'altre dia i és molt bo i esponjós, dura pujat i fresc un parell de dies, és fàcil de fer... o sigui que és perfecte!
El vaig trobar en aquest fantàstic bloc:
http://glutoniana.wordpress.com/2010/12/18/bizcocho-sorprendente-sin-gluten-ni-huevos-ni-leche/

Aquesta és la recepta original, al costat explico les meves modificacions:
  • 6 cullerades soperes de sucre (jo en vaig posar 3, dues de sucre morè i una de sucre blanc)
  • 6 cullerades soperes d’oli de gira-sol (jo no en tenia de girasol i li vaig posar d'oliva. Queda una mica fortet i per tant potser ara en posaria menys quantitat)
  • 1 got i mig de suc de taronja acabat d’esprémer
  • un got i mig de farina de rebosteria sense gluten (jo vaig posar un paquet de farina normal i corrent)
  • un sobre de llevat en pols sense gluten (el meu portava gluten)
  • sucre i canyella per decorar (això no ho vaig fer)
Ara em falta trobar alguna coseta per decorar-lo. Com que al Guerau no li agrada gens ni mica la compota de poma potser intentaré fer alguna cosa amb raïm o amb plàtan (tot i que últimament tampoc en vol).

Aquí teniu una foto de com va quedar el pa de pessic!


Una abraçada!

4 comentaris:

  1. M'agrada molt la teva recepta adaptada!
    Si tinc temps la provaré abans del gran dia i la gran festa que estic organitzant per diumenge, aiii quins nervis que ja s'acosta l'anyet!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sii, nosaltres també estem en plena preparació de la festa! :) La veritat és que el pastís queda una mica soso (hi ha poc sucre) però està molt bo! I es fa mooolt ràpid!

      Elimina
  2. Nena m'has fet entrar una gana!!!!!!!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...