diumenge, 9 de setembre del 2012

Bossa!

Doncs bé, després d'esbatussar-me amb la màquina de cosir per aprendre com funcionava, m'he atrevit a fer-hi la primera peça! 
Vaig aprofitar que els blocs  Mi rincón de mariposas i Para mi peque con amor proposaven cosir una motxilla i em vaig animar!

Així que com que segurament aquest any el peque anirà a la llar d'infants del poble (tinc pendent fer-ne una entrada, però aquesta ha estat una setmana caòtica...) li he cosit una bosseta per portar-hi l'esmorzar!
Que us sembla?

 



















Al Guerau li ha agradat tant que la vol dur per casa i tot, i la senyala dient: "guauau"! (Guerau) 

La tela és una que vaig trobar a l'Ikea i el cercle amb el nom està fet amb feltre. De cara a l'estiu n'hauré de fer una més estiuenca...  a veure si ja tinc més dominada la màquina i la faig amb més rapidesa!

4 comentaris:

  1. Molt xula! Ja m'agradaria a mi saber fer cosetes així però sóc una negada.

    ResponElimina
  2. Xulíssima!!!!! jo tabé soc una negada... M'encanten les lletres! i el guauau ja ja ja ja

    ResponElimina
  3. Gràcies! Jo també sóc negada total, eh? Però m'he proposat aprendre'n i m'hi he esbatussat de valent amb la maquineta, els fils, les agulles...! Penseu que jo no havia cosit mai, ni un mitjó! hehehehe! :D

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...