dimecres, 3 d’agost del 2011

Alletant...


D'aquesta foto ja fa un temps...era l'època en coneixia dues postures per alletar: la de la foto (la clàssica) i la d'estirada al llit (molt útil per poder superar els primers mesos de demanda continuada mentre tu reposes). Ara, amb només 5 mesos ja m'estic convertint en una màquina del tetasutra. I el que m'espera, que ara encara no camina ni gateja!
Doncs bé, la primera variant de les dues postures conegudes va venir perquè el petit G. volia dormir sobre meu i a més a més mamar amb el cap entre els pits (fent una torsió del mugró digne de la dona elàstica dels circs xinesos). I clar, a partir d'aquí ja em vaig veure amb cor d'explorar!
Que estem comprant al súper i té gana? Ajustem motxilleta (si vaig amb bandolera és més senzill), intentant que no se m'escapi el pit i sigui objecte de mirades i cares de retret, i au! a mamar! I jo, a continuar la compra com si res! Però...jo que intento ser discreta (que el glamour i elegància no s'ha de perdre mai) i el meu nen, en canvi, fa uns sorolls que se n'assabenta tothom! En fi, ja procuro anar a súpers amb música alta...
Que anem amb cotxe i té gana? (i no condueixo jo, clar) doncs allargo el cinturó, recolzo la mà al reposacaps del seient de davant i el cos a la maxicosi, procurant que el pit en qüestió quedi a l'altura òptima perquè el nen pugui mamar. Si a més a més podeu mirar la carretera, les cares dels camioners, autobuseros/es...no té preu! (la cara que faria jo al veure'm des de fora segur que tampoc en tindria).
Ara ja hem arribat a un punt que mama en totes les circumstàncies (gràcies al portanadons i bandolera, clar!): mentre faig el dinar, mentre estenc la rentadora, mentre frego,...
I també hi ha la de quatre grapes amb el nen a sota, de la lloba crec que en diuen. Aquesta la vaig fer "obligada", quan vaig tenir la mastitis m'anava molt bé. I escolteu, que és tota una experiència, eh? El nen em mirava en plan "la mama s'ha trastocat"...pobret!
I després hi han les postures del tetasutra que es curra ell. La última és dónar de mamar mentre el nen salta sobre les meves cames i jo l'agafo per les aixelles. Li encanta fer-ho perquè ho ha descobert fa poc, i clar, com a curiós de mena que és, també vol provar aquesta nova gesta fent el que més li agrada: mamar! Ja procuro contenir-lo una miqueta, pel bé dels meus mugrons elàstics, però...és tan feliç i a mi em fa tanta gràcia! :)

Doncs bé, ja aniré actualitzant el tetasutra a mesura que descobrim noves posicions...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...