diumenge, 18 de setembre del 2011

El collit (II)

Amo ser tu almohada: 10 razones para practicar el colecho


Amo Ser Tu Almohada: 10 razones para practicar el colecho es un Carnaval de Blogs iniciado por Amor Maternal para tratar de romper con el tabú social que existe en torno a dormir con los hijos, dar a conocer esta opción tan sana y natural como agradable tanto para el niño, como para sus padres y proporcionar información fiable y experiencias personales al respecto.








Tot i que fa poc vaig escriure una entrada sobre el tema del collit (i a risc de repetirme), em vé de gust participar en aquest carnaval de blogs organitzat per Amor Maternal.

Així doncs, pas a donar les meves deu raons per les quals collito amb el meu fill.

1. Perquè m'agrada mirar-lo mentre dorm. M'encanta veure la seva carona relaxada mentre respira pausadament. M'agrada veure com fa gestos i ganyotes amb tanta lentidud que m'endormisca.

2. Perquè el cos m'ho demana i no concebo una altra forma de dormir que al costat del meu nadó.

3. Perquè a casa descansem i dormim tots bé des del primer dia. Ni còlics, ni plors per dormir, ni passejos nocturns pel passadís ... al llit juntets i a dormir (fent teta, és clar).

4. Perquè ha facilitat la lactància, ja que el nen mama quan i com vol fins i tot de nit, mentre jo dormo.

5. Perquè quan es desperta a mitjanit em busca, m'olora, em toca i es torna a adormir sense despertar-se del tot. I de vegades jo me n'adono, i altres no.

6. Perquè m'agrada molt, moltíssim, despertar al seu costat i donar-li el bon dia mentre ell em regala un gran somriure.

7. Perquè així gaudim de més hores juntets.

8. Perquè el sento riure a riallades mentre dorm, i us puc assegurar que estar dormint i sentir al teu costat tanta felicitat és impagable.

9. Perquè m'agrada estar al seu costat, olorar-lo, poder calmar els seus lleus gemecs amb només una carícia, dormir tranquil de saber que el meu fill és feliç així i nosaltres també.

10. Perquè em dóna la gana. I punt. :)




3 comentaris:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...