dimecres, 7 de setembre del 2011

Pastís de poma

Avui el peque i jo hem fet un pastís de poma.
A ell li encanta estar a la cuina i veure'm cuinar. Es queda embadalit i no es perd cap mena de detall. Li agrada molt estar a la bandolera i mirar, tocar, olorar... I com que teníem unes pomes hem fet un pastis la mar de bo i senzill!
Aquí va la recepta! Si el voleu fer amb el nen a sobre heu de tenir en compte de tenir-ho tot a mà abans de començar!

Ingredients
2 ous
130 gr de sucre
125 gr de farina
60 gr de mantega
3 o 4 pomes tallades a làmines
1/3 de sobre de llevat
1 sobret (8 o 10gr) de sucre avainillat

Recepta
Batre els ous
Afegir el sucre (i sucre avainillat) poc a poc
Afegir la farina i el llevat
Afegir la mantega semi-desfeta (que no estigui calenta)
Afegir la poma

I això és tot! Al forn uns 180º fins que quedi dauradet (depèn del forn).
Jo els ingredients els ajunto tots amb un batedor de varilles manual, però es pot fer amb una forquilla. De fet, la meva àvia ho feia així, i és la seva recepta! Jo faig servir el de varilles perquè queda més espectacular pel nen... :)

Després, si en voleu tenir per uns dies, jo us recomano guardar-ho a la nevera, ja que sinó es pot fer malbé la poma.

Animeu-vos a provar-ho!

1 comentari:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...